Visa Med Delfinariu: 0241 544 033 Visa Med Dobrogea: 0341 447 820

Chestionar privind satisfacerea pacientului

Q1. Cat de multumit sunteti de centrul nostru, pentru...

a). calitatea serviciilor medicale primite in clinica noastra. MultumitNemultumitNu am o parere
b). modul in care v-au fost respectate drepturile de pacient. MultumitNemultumitNu am o parere

Q2. Cat de multumit ati fost de ....?

a). timpul de asteptare pana la prima examinare de catre medic MultumitNemultumitNu am o parere
b). modul in care ati fost consultat de medicul curant MultumitNemultumitNu am o parere
c). tratamentul primit... MultumitNemultumitNu am o parere

Q3. Cat de multumit ati fost de personalul de la receptie...?

a). de modul de programare la consultatii sau tratament MultumitNemultumitNu am o parere
b). de informatiile primite din partea personalului... MultumitNemultumitNu am o parere

Q4. In ce masura urmatoarele afirmatii despre medicul care v-a tratat sunt adevarate..?

a). mi-a acordat respectul si atentia cuvenite unui pacient...In mare masuraIn mica masuraNu stiu
b). a raspuns la intrebarile puse de mineIn mare masuraIn mica masuraNu stiu
c). s-a ocupat cu atentie de cazul meuIn mare masuraIn mica masuraNu stiu
d). a inteles problemele mele medicaleIn mare masuraIn mica masuraNu stiu
e). a manifestat interes in rezolvarea problemei mele medicale...In mare masuraIn mica masuraNu stiu

Q5. In ce masura urmatoarele afirmatii despre asistente medicale/kinetoterapeuti, sunt adevarate..?

a). mi-a acordat respectul si atentia cuvenite unui pacient...In mare masuraIn mica masuraNu stiu
b). a raspuns la intrebarile puse de mine.In mare masuraIn mica masuraNu stiu
c). a respectat procedurile de tratament din fisa, recomandate de medic..In mare masuraIn mica masuraNu stiu
d). a inteles problemele mele medicale.In mare masuraIn mica masuraNu stiu
e). a manifestat interes in tratarea mea.In mare masuraIn mica masuraNu stiu

Q6. In ce masura ati fost informat sau vi s-au explicat de catre personalul medicosanitar despre...?

a). modul de administrare a medicamentelorIn mare masuraIn mica masuraNu stiu
b). consecintele unuiposibil refuz/opririi actului medical recomandat de medic.In mare masuraIn mica masuraNu stiu
c). posibile tratamente alternative pentru afectiunea dvs.In mare masuraIn mica masuraNu stiu

Q7. Cum apreciati, din punct de vedere al confortului, urmatoarele conditii din clinica...?

a). iluminatul spatiilor/ incaperilor din clinica..BuneProasteNu am o parere
b). temperatura mediului ambiant din clinica..BuneProasteNu am o parere
c). curatenia generala din clinica..BuneProasteNu am o parere
d). functionalitatea dusurilor si curatenia grupurilor sanitare...BuneProasteNu am o parere

Q8. Cunoasteti faptul ca puteti sesiza, prin registrul de reclamatii si sesizari, orice fapta care incalca etica sau deontologia medicala (atitudine, lipsa de profesionalism, lipsa consimtamantului informat al pacientului, alte incalcari ale drepturilor pacientului, conditionarea actului medical, s.a.)?

a). veti mai apela si pe viitor la serviciile noastre..?DANUNu stiu
b). veti recomanda si cunostintelor dvs. sa apeleze la serviciile noastre..?DANUNu stiu
c). va rugam sa ne precizati ce sugestii aveti referitoare la imbunatatirea calitatii serviciilor oferite...?

Optional:

Nume/Prenume:

Varsta:

Sexul respondentului: